Customer Success

kennisleider strategie
Groeistrategie, Branding, Customer Success

Een kennisleider strategie zorgt voor duurzame ondernemingsgroei

Lees in dit artikel waarom een kennisleider strategie leidt tot de groei van je onderneming en aan welke voorwaarden je als b2b onderneming moet voldoen om hier succesvol in te zijn. Klik snel op de...
Naar het artikel
Dit zijn de kritische momenten in de lifecycle stage
Customer Success

Dit zijn de kritische momenten in de lifecycle stage

Tevreden bestaande klanten zijn een bron voor nieuwe klanten voor jouw B2B bedrijf. Zet een Customer Success strategie op papier om hier meer uit te halen.
Naar het artikel
Inbound Marketing
Customer Success

Hoe klantfeedback bijdraagt aan jouw customer success strategie

Door klantfeedback te verzamelen, kun jij klantrelaties verbeteren en blijven groeien. Bovendien breid je zo jouw customer success strategie uit.
Naar het artikel
Customer Success
Customer Success

Customer success manager? Die heeft jouw B2B bedrijf toch niet nodig?

Wat is voor jouw B2B bedrijf de beste manier om te groeien? Veel kiezen ervoor een customer success manager aan te nemen. Is dat verstandig? Lees het hier.
Naar het artikel
Hoe bepaal je hoeveel jouw klanten waard zijn?
Customer Success

Hoe bepaal je hoeveel jouw klanten waard zijn?

Klanten behouden is essentieel voor jouw bedrijf: Lees in dit blog lees je hoe je bepaalt hoeveel jouw klanten waard zijn.
Naar het artikel
Customer success
Customer Success

Customer success is een gedeelde verantwoordelijkheid

Customer success is iets dat je met heel je organisatie samen moet aanpakken. Lees in dit blog meer!
Naar het artikel
Inbound Marketing
Customer Success

Gebruik techniek bij het opzetten van jouw customer success strategie

In dit blog lees je hoe techniek je kan helpen bij in een succesvolle customer success strategie.
Naar het artikel
Loyalty marketing
Groeistrategie, Customer Success

Loyalty marketing: hoe ontwikkel je een duurzame relatie met klanten?

Het onderhouden van een goede relatie met klanten helpt jouw bedrijf zich te onderscheiden van concurrenten. Loyalty marketingstrategieën kunnen je helpen!
Naar het artikel
Customer succes strategie
Customer Success

Hoe een kennisbank de basis vormt van jouw customer success strategie

Help (potentiële) klanten de antwoorden op hun vragen te vinden in een kennisbank je die vult met content die past bij jouw customer success strategie
Naar het artikel